Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Γ. Σωτηρόπουλος: «Με την βοήθεια όλων μας ο Πανηλειακός θα ξαναφτάσει εκεί που ανήκει!»

Για όλους και για όλα μίλησε ο εκ των αρχηγών του Πανηλειακού και αγαπημένο παιδί της κερκίδας, Γιάννης Σωτηρόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «Πατρίς» και τον Κωνσταντίνο Γκελντή αναφερόμενος τόσο στο παρελθόν όσο και στο παρόν και το μέλλον του.






Αναλυτικά η συνέντευξη του Σωτηρόπουλου, όπως δημοσιεύθηκε στο patris-sport.gr:


3 λέξεις που χαρακτηρίζουν το Γιάννη…
«Αυτοπεποίθηση, αυτογνωσία, επιμονή.»
Από ποια ηλικία ξεκίνησες να ασχολείσαι με τον αθλητισμό και γενικότερα με το ποδόσφαιρο;
«Η ενασχόληση μου ξεκίνησε από νεαρή ηλικία… Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, τον θυμάμαι να «κυνηγά» μια μπάλα!»
Θέλω να δούμε λίγο σύντομα το παρελθόν σου και να μας πεις σε ποιες ομάδες έχεις αγωνισθεί…
«Έχω υπάρξει στο δυναμικό του Μεσσηνιακού, Πανηλειακού, Ηρακλή Θεσσαλονίκης, Πανελεσινιακού, Δωτιαία Αγιάς, Αστέρα Βάρης, Δόξα Νέας Μανωλάδας και Πανηλειακού.»   
Αντιμετώπισες ποτέ δύσκολες στιγμές ;
«Σίγουρα μέχρι σήμερα και σε όλη την πορεία ως σήμερα δεν ήταν όλα ρόδινα!... Αντιμετώπισα αρκετές δύσκολες στιγμές, τις οποίες όμως ξεπέρασα χάρη στην υπομονή και επιμονή μου και φυσικά με τους ανθρώπους που είχα δίπλα μου!»
Έχεις αγωνιστεί σε αρκετές ομάδες. Σε ποια ομάδα θεωρείς ότι έκανες την καλύτερη πορεία και ποια ήταν η καλύτερη αγωνιστικά απ’ όλες;
«Πανηλειακός!.. Τη χρονιά με προπονητή τον κο Αντωνίου, από όπου και μετά έφυγα για τον Ηρακλή στη Θεσσαλονίκη. Μπορεί να περάσαμε δύσκολα, με κάποιες καταστάσεις, αλλά ήταν τρομερή χρονιά ασχέτως που δεν τα καταφέραμε να βγούμε στην Β’ εθνική.»
Από όλους τους παίχτες που έχεις συνεργαστεί, ποιους θα επέλεγες σε μία ιδανική ενδεκάδα και με ποιον προπονητή;
«Σωκράτης Κοψαχείλης, Αντώνης Νατσούρας, Φώτης Κισκαμπάνης, Ντάνιελ Ουέλινγκτον, Νέστορας Στεφανίδης, Στράτος Γκαρόζης, Κοσμάς Τσιλιανίδης, Δημήτρης Νικολόπουλος, Χρήστος Βελώνης, Παντελής Ριζογιάννης και προπονητής, Σωτήρης Αντωνίου!»
Ποια θεωρείς ότι ήταν η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή της μέχρι σήμερα καριέρας σου και ποιο το σημαντικότερο γκολ;
«Η καλύτερη ήταν όταν κλήθηκα για τα δοκιμαστικά της Εθνικής Νέων το 2006… Η χειρότερη ήταν όταν, ενώ είχα πάει στα δοκιμαστικά, χτύπησα κι έτσι έμεινα εκτός. Το καλύτερο γκολ τώρα, ήταν με τον Πανηλειακό στην Κρήτη με τον Ολυμπιακό Χερσονήσου, αντίπαλο όπου αν χάναμε θα πέφταμε κατηγορία και με δικό μου γκολ βάλαμε τις βάσεις για την σωτηρία.»
Τι πιστεύεις ότι πρέπει να προσέξει ένας νέος ταλαντούχος ποδοσφαιριστής για να πετύχει και ιδιαίτερα στην κομβική περίοδο της εφηβείας, όπου καλείται να πάρει σημαντικές αποφάσεις; Tι λάθη πρέπει να αποφύγει και ποιους εξωγηπεδικούς κινδύνους να προσέξει;
«Μυαλό στο κεφάλι και πόδια στη γη.. Απλά πράγματα!.. Και πολλή δουλειά!»
Υπάρχει κάτι για το οποίο μετάνιωσες, τόσο στην ποδοσφαιρική σου καριέρα, όσο και στην προσωπική σου ζωή;
«Δεν έχω μετανιώσει ποτέ για τίποτα!»
Πιστεύεις ότι κάποιος που αξίζει και προσπαθεί στο ποδόσφαιρο, στο τέλος δικαιώνεται ή μήπως η μπάλα τελικά δεν είναι δίκαιη;
«Η φράση που πάντα με καθοδηγεί στη ζωή μου είναι: «Ο επιμένων νικά!».. Η μπάλα κάνει τα δικά της κι εμείς τα δικά μας και κάπου εκεί στη μέση, υπάρχει η χρυσή τομή!»
Υπήρχε ή υπάρχει κάποιος παίκτης (Έλληνας ή ξένος) που έχεις ως ίνδαλμα και τον παρακολουθείς εντονότερα χρησιμοποιώντας κάποιες τεχνικές του ενδεχομένως;
«Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς.»
Πως νιώθεις που ανήκεις στην ομάδα του Πανηλειακού;
«Γύρισα στην ομάδα του Πανηλειακού για να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου, για να φτάσει εκεί που ανήκει!»
Η άποψή σου γενικότερα για τον Πανηλειακό του σήμερα και σαν ιστορία;  
«Ιστορία τεράστια αποδεδειγμένη στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, όπου αυτή την περίοδο βρίσκεται σε μια δύσκολη μεταβατική περίοδο και με τη βοήθεια όλων μας, παικτών – παραγόντων αλλά και του απλού κόσμου, θα ξαναφτάσει εκεί που ανήκει!»
Πως είναι οι συνθήκες/κλίμα στα αποδυτήρια;
«Το κλίμα είναι πολύ καλό… Άλλωστε το αποδεικνύουμε έχοντας φτάσει στον τελικό όπου ευελπιστούμε να κατακτήσουμε και να συνεχίσουμε πιο πέρα!»
Τι να περιμένουμε από τον Γιάννη στο μέλλον;
«Αυτή τα στιγμή η ψυχολογία μου είναι πολύ καλά και αυτό περνάει και στο γήπεδο… Θα δώσω όλο μου το «είναι» για να φτάσει η ομάδα μου όσο πιο ψηλά γίνεται και θέλω να πιστεύω πως θα είμαι ένας από τους πρωταγωνιστές αυτού του εγχειρήματος. Έχω να δώσω ακόμα πάρα πολλά και ξέρω μέσα μου ότι έχω τη δύναμη!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου