Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Φ. Σκοζάι: «Να φτάσει η ομάδα εκεί που της αξίζει»

Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε ο 26χρονος μεσοεπιθετικός του Πανηλειακού, Φώτης Σκοζάι, στην εφημερίδα «Πρώτη» και την Μαρκέλλα Τζότζι.







Αναλυτικά η συνέντευξη του Σκοζάι, όπως δημοσιεύθηκε στο protinews.gr:


Πότε και πως ξεκίνησες να παίζεις μπάλα σε ομάδες;
Από μικρός μου άρεσε η μπάλα και έτσι ξεκίνησα να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο. Το διάλεξα γιατί κατά τη γνώμη μου, πιστεύω ότι μου προσφέρει πολλά τόσο για την προσωπική μου ευχαρίστηση όσο και για την υγεία μου. Είναι ένα άθλημα ομαδικό το οποίο μας μαθαίνει να συνεργαζόμαστε και να αποκτάμε νέους φίλους. Είναι διασκεδαστικό και μέσα από αυτό γυμναζόμαστε.
Αγωνιστικά κάνοντας την αυτοκριτική σου, ποιο θεωρείς πως είναι το πιο δυνατό σου σημείο και ποιο το πιο αδύναμο;
Κάνοντας την αυτοκριτική μου θεωρώ ότι το δυνατό μου σημείο είναι ότι προσπαθώ συνεχώς να δίνω τα πάντα για την ομάδα μου, δεν κοιτάω πότε να προβληθώ ο ίδιος και να κερδίσω κάτι ατομικά, τα πάντα στρέφονται γύρω από την επιτυχία ολόκληρης της ομάδας μου. Το αδύνατο σημείο μου είναι ότι εκνευρίζομαι όταν δεν πετυχαίνω το επιθυμητό αποτέλεσμα και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να απογοητεύσω την ομάδα μου.
Φέτος είσαι στον Πανηλειακό… Πες μας λίγα λόγια για τον κόσμο του Πανηλειακού;

Είμαι ευγνώμων για το κόσμο του Πανηλειακού, που μας στηρίζει σε κάθε αγώνα . Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, μας δίνουν δύναμη και εύχομαι να συνεχίσουν να μας στηρίζουν και στη συνέχεια. Ειδικά τώρα που υπάρχουν σημαντικά παιχνίδια, αρχής γενομένης από τον τελικό του Σαββάτου κόντρα στον Ξενοφώντα.
Ποια η δυσκολία της θέσης που παίζεις και πόσο σημαντική είναι για τη νίκη;
Πιστεύω πως όλες οι θέσεις στο ποδόσφαιρο έχουν κάποιο βαθμό δυσκολίας γιατί απαιτούν δύναμη, εγρήγορση, ταχύτητα και συγκέντρωση.
Ο Πανηλειακός φέτος έχει μια επιτυχημένη πορεία.. Σε τι πιστεύεις πως οφείλεται αυτό;
H πορεία μας   οφείλεται στην  ομαδικότητα που μας διακατέχει, στη καθημερινή προπόνηση και στη προσήλωση στον στόχο μας που είναι η νίκη κάθε φορά.
Ποιοι είναι οι στόχοι της ομάδας;
Οι στόχοι της ομάδας τη φετινή σεζόν είναι να φτάσει εκεί που της αξίζει. Σίγουρα δεν θα είναι εύκολο το έργο μας, γιατί έχει πολλές απαιτήσεις και μεγάλο ανταγωνισμό το τοπικό πρωτάθλημα, πιστεύω όμως πως θα τα καταφέρουμε και γιατί όχι αν συνεχίσουμε αυτή τη πορεία που έχουμε μέχρι στιγμής να ανεβούμε και κατηγορία .
Μπορεί να πρωταγωνιστήσει ο Πανηλειακός στην Γ΄ Εθνική;
Kατά την γνώμη μου φυσικά και μπορεί να γίνει αυτό με σκληρή δουλειά και με συνεχόμενες νίκες.
Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι;
O προσωπικός μου στόχος είναι να γίνομαι κάθε φορά καλύτερος και να δίνω το 100% του εαυτού μου στην ομάδα μου.
Ποια η συμβουλή σου σε ένα νέο ποδοσφαιριστή;
Η συμβουλή μου σε κάθε νέο ποδοσφαιριστή είναι να αγωνίζονται σκληρά, μην τα παρατάνε πότε και να θυμούνται πάντα για πιο λόγο ξεκίνησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου