Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Γ. Στούπης: «Ο Πανηλειακός ό,τι κατηγορία και να είναι, είναι Πανηλειακός!»

Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στην «Πατρίς Σπορ» και τον Κωνσταντίνο Γκελντή παραχώρησε ο πολυσύνθετος χαφ του Πανηλειακού, Γιώργος Στούπης, ο οποίος μίλησε τόσο για το παρελθόν όσο και για το παρόν και το μέλλον της ποδοσφαιρικής καριέρας του.








Αναλυτικά η συνέντευξη του 22χρονου μέσου των ερυθρόλευκων, όπως αυτή δημοσιεύθηκε στο patris-sport.gr:

Από ποια ηλικία ξεκίνησες να ασχολείσαι με τον αθλητισμό και γενικότερα με το ποδόσφαιρο;
«Ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο στα 6 μου.»
Θέλω να δούμε λίγο σύντομα το παρελθόν σου και να μας πεις σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί…
«Στις μικρές ηλικίες έχω περάσει από τις ακαδημίες του Ολυμπιακού και του Πανιωνίου. Ήμουν στο εφηβικό της Καλλιθέας για δύο χρόνια. Αργότερα έπαιξα στην U15 του Αστέρα Τρίπολης. Μίση χρόνια στους νέους του Εθνικού Αστέρα, μισή χρονιά Δ’ εθνική στον Αίαντα Σαλαμίνας. Μετά πέρασα από Μοσχάτο και Ίκαρο Καλλιθέας και μισή χρονιά στο Α.Ο. Λεβάντε.»
Έχεις αγωνιστεί σε αρκετές ομάδες. Σε ποια ομάδα θεωρείς ότι έκανες την καλύτερη πορεία και ποια ήταν η καλύτερη αγωνιστικά απ’ όλες;
«Την χρονιά 2012-2013 στο Μοσχάτο όταν κάναμε το double!»
Τι πιστεύεις ότι πρέπει να προσέξει ένας νέος ταλαντούχος ποδοσφαιριστής για να πετύχει και ιδιαίτερα στην κομβική περίοδο της εφηβείας, όπου καλείται να πάρει σημαντικές αποφάσεις; Tι λάθη πρέπει να αποφύγει και ποιους εξωγηπεδικούς κινδύνους να προσέξει;
«Το κεφάλι κάτω και σκληρή δουλειά και όλα θα έρθουν. Μην ανακατευτούν γονείς, γιατί ο κάθε γονιός πιστεύει πως ο γιος του είναι ο καλύτερος και πολλές φορές τον επηρεάζει αρνητικά...»
Υπάρχει κάτι για το οποίο μετάνιωσες, τόσο στην ποδοσφαιρική σου καριέρα, όσο και στην προσωπική σου ζωή;
«Για ένα πράγμα μετανιώνω, που έφυγα από τον Αστέρα Τρίπολης. Δεν είχα τότε το μυαλό για να σκεφτώ σωστά.»
Πιστεύεις ότι κάποιος που αξίζει και προσπαθεί στο ποδόσφαιρο, στο τέλος δικαιώνεται ή μήπως η μπάλα τελικά δεν είναι δίκαιη;
«Όποιος έχει όρεξη και διάθεση και δουλεύει, κάποια στιγμή θα δικαιωθεί. Απλά έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα στην Ελλάδα είναι πιο δύσκολο να πετύχεις να παίξεις ποδόσφαιρο σε μεγάλο επίπεδο. Τους λόγους τους ξέρουμε όλοι...»
Πανηλειακός...
«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για μεγάλη και ιστορική ομάδα. Ακόμα και τώρα που είναι στο τοπικό το βλέπεις και το καταλαβαίνεις καλύτερα αν ζήσεις εδώ. Απ’ έξω είναι πιο δύσκολο. Εύχομαι να φτάσει εκεί που του αξίζει...»
Πως σου φάνηκε όταν ήρθε η πρόταση από την ομάδα;
«Δεν μου πέρναγε καν από το μυαλό ότι μπορεί να παίξω εκεί, απλά μεσολάβησε και ο θείος μου γι' αυτή την κίνηση. Μου είπε κάποια πράγματα και όταν σου κάνει πρόταση ο Πανηλειακός ό,τι κατηγορία και να είναι,  είναι Πανηλειακός!»
Σε προβλημάτισε στην απόφαση σου το ότι η ομάδα αγωνίζεται στο τοπικό;
«Δεν θα το έλεγα. Είχα και το φανταρικό μου φέτος και μπόρεσα και το συνδύασα και ήξερα εξ αρχής ότι δεν θα έμενε εκεί η ομάδα!»
Ποια είναι η άποψή σου για το επίπεδο του Ηλειακού ποδοσφαίου;
«Επειδή έχω αγωνιστεί και σε άλλα πρωταθλήματα και έχω μια συγκριτική άποψη, μπορώ να πω ότι είναι δυνατό πρωτάθλημα αλλά όχι ποιοτικό, αν εξαιρέσεις τις πρώτες 4 ομάδες.»
Πως είναι οι συνθήκες/κλίμα στα αποδυτήρια;
«Το Α και το Ω σε μια ομάδα είναι τα αποδυτήρια! Αν δεν υπάρχουν εκεί καλές σχέσεις, αυτό βγαίνει προς τα έξω. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν το κλίμα είναι πολύ καλό!»
Τι να περιμένουμε από τον Γιώργο στο μέλλον;
«Φέτος ήταν μια μεταβατική χρονιά για εμένα λόγω του ότι έβγαλα την σεζόν χωρίς προετοιμασία λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων και έκτισα την στρατιωτική μου θητεία για πάνω από μισή σεζόν. Σίγουρα τα πράγματα όσο πάνε και θα είναι καλύτερα!»

Θα είσαι και την επόμενη σεζόν στον Πανηλειακό;
«Το μυαλό μου αυτή την στιγμή είναι στο να ανεβεί η ομάδα στην Γ εθνική. Όταν όλα τελειώσουν, με το καλό, θα είναι το πρώτο πράγμα που θα σκεφτώ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου