Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Δ. Πλαστουργός: «Όλοι μαζί να ζήσουμε ξανά μεγάλες στιγμές με τον Πανηλειακό»

Ο Διονύσης Πλαστουργός, ένας εκ των κορυφαίων του φετινού Πανηλειακού και εκ των πρώτων σκόρερ της ομάδας, παραχώρησε συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στην «Εφημερίδα Πατρίς» και τον Κωνσταντίνο Διονυσόπουλο.







Αναλυτικά η συνέντευξη του 22χρονου ακραίου μεσοεπιθετικού:

Διονύση, με την επιστροφή σου στον Πανηλειακό, εξελίχθηκες σε μηχανή των γκολ για τον σύλλογο, με μάλιστα το τελευταίο γκολ απέναντι στην Νίκη Τραγανού να φέρνει και την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ηλείας. Είχες φανταστεί μια τόσο ιδανική επιστροφή;
Ήρθα στην ομάδα για να την βοηθήσω όσο πιο πολύ μπορώ να πετύχει τους στόχους της. Το σύνολο της ομάδας είναι φανταστικό και με βοηθάει και εμένα να κάνω καλές εμφανίσεις… Όσο για τα γκολ είναι συνολική προσπάθεια της ομάδας μιας και άλλα παιδιά έχουν βάλει αρκετά γκολ.
Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου για την συνέχεια με τα χρώματα του Πανηλειακού;
Οι φιλοδοξίες μου με την ομάδα είναι να συνεχίσω να την βοηθάω στο 100% των δυνατοτήτων μου και να ζήσουμε όλοι μαζί ξανά μεγάλες στιγμές με τον Πανηλειακό που η θέση του είναι στις μεγάλες κατηγορίες.
Είναι γνωστό ότι είσαι γέννημα θρέμμα του Πανηλειακού καθώς ήρθες εδώ μικρό παιδί και με τους ερυθρόλευκους αναδείχθηκε το ταλέντο σου.. Όμως, πότε είδες 1η φορά τον Πανηλειακό στο γήπεδο σαν φίλαθλος;
Είμαι Πανηλειακός από πολύ μικρός… Θυμάμαι να πηγαίνω στο γήπεδο με τον πατέρα μου και τον παππού μου από 6 χρονών περίπου..
Από εκείνη την ηλικία είναι και η σχετική φωτογραφία με την φανέλα του Πανηλειακού;

(Γέλια) Ναι-ναι.. Από 6 χρονών ήμουν κάθε μέρα στο στάδιο και έπαιζα με την μπάλα με τον μπαμπά μου, όσο μεγάλωνα αυτό εξελισσόταν σε προπόνηση.
Είναι γνωστό ότι έχασες νωρίς τον μπαμπά σου και ότι του αφιερώνεις συχνά τα γκολ, όταν σκοράρεις, η κίνησή σου αυτή αποτελεί κάτι και σαν ευχαριστήριο μήνυμα; Και αν ναι, τι σκέφτεσαι κάθε φορά όταν σκοράρεις; Τι θυμάσαι από εκείνον;
Ναι τον έχασα νωρίς και γι αυτό αν όχι όλα τα γκολ που πετυχαίνω τα περισσότερα είναι γι αυτόν… Δεν σκέφτομαι κάτι συγκεκριμένο εκείνη την στιγμή απλά μπαίνει στο μυαλό μου και συνεχίζω… Από αυτόν με το που μπαίνω στο στάδιο του Πύργου θυμάμαι τα πιο όμορφα παιδικά μου χρόνια γιατί ήμασταν κάθε μέρα εκεί και παίζαμε με την μπάλα.
Και αισίως έφτασες στα 22 και συνεχίζεις ακόμα να αγωνίζεσαι στο Στάδιο του Πύργου… Ο κόσμος του Πανηλειακού σε αγκάλιασε από την 1η στιγμή και συνεχίζει ακόμα να στηρίζει και να σ’αγαπά. Αλήθεια ποια είναι η δική σου σχέση με τους οπαδούς του συλλόγου;
Η σχέση μου με τον κόσμο της ομάδας είναι πολύ καλή, όπως είναι και με όλους του ποδοσφαιριστές της ομάδας, μας αγαπάνε και μας στηρίζουν κάθε στιγμή κάθε λεπτό… Ένας κύριος λόγος για το 100% που δίνουμε είναι και αυτοί οι άνθρωποι που είναι πάντα δίπλα μας.
Ποιο είναι το μήνυμα που στέλνεις σε αυτόν τον κόσμο του Πανηλειακού, που σας ακολουθεί φέτος σε όλα τα γήπεδα που παίζετε;
Να συνεχίζει να μας στηρίζει και να μας εμψυχώνει όπως το κάνει και εμείς θα συνεχίσουμε να είμαστε αυτοί που πρέπει για να ζήσουμε πάλι μεγάλες στιγμές με τον Πανηλειακό.
Kαι μια τελευταία ερώτηση που δεν θα μπορούσα να μην στην κάνω πριν κλείσουμε, αν και είσαι ακόμα στα 22, έχεις ήδη αγωνιστεί κάποια χρόνια στον Πανηλειακό, γυρνώντας σε, πίσω στον χρόνο , θα ήθελα να μου πεις τις πιο σημαντικές στιγμές που έχεις ζήσει έως τώρα με τα χρώματα του συλλόγου…
Έχω δυο πολύ καλές στιγμές που θυμάμαι και θα τις θυμάμαι. Η μια είναι το 2012 νομίζω που έκανα ντεμπούτο με την ανδρική ομάδα του Πανηλειακού στην Football League και σκόραρα και συνεχίσαμε το σερί νικών που είχαμε και η άλλη είναι η πρόσφατη στο Τραγανό, χειρότερη δεν έχω προλάβει να ζήσω και ούτε θα ήθελα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου