Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Μοσχογιάννης: «Στον Πανηλειακό οφείλω αυτό που είμαι σήμερα»

Συνέντευξη στον Κωνσταντίνο Γκελντή και στην «Πατρίς σπορ» παραχώρησε πριν λίγες μέρες ο πρώην ποδοσφαιριστής και νυν βοηθός προπονητή του Πανηλειακού, Ξενοφώντας Μοσχογιάννης.







Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μοσχογιάννη στην «Πατρίς σπορ»:


Περιέγραψε μας τον Ξενοφώντα με μια πρόταση…
«Νομίζω ότι είμαι ευγενικός… Σεβαστικός θα έλεγα.. Κυρίως αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό μου..»
Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τον αθλητισμό και πως προέκυψε η ενασχόλησή σου με το ποδόσφαιρο;
«Πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου από μικρό παιδί να του αρέσει ο αθλητισμός… Θυμάμαι στο σχολείο να με τραβά λίγο παραπάνω η ώρα της γυμναστικής… Και σαν μικρό παιδί -όπως όλα τα άλλα- παίζαμε στις γειτονιές το απόγευμα ποδόσφαιρο… Μέχρι που μπήκα για πρώτη μου φορά σε γήπεδο, στην ηλικία των δώδεκα, με την μικρή ακαδημία του Πανηλειακού..»
Είσαι ένας ποδοσφαιριστής που έχει καταφέρει να κάνει πολλά… Πως νιώθεις με την έως τώρα πορεία σου;… περίμενες ποτέ ότι θα καταφέρεις όλα αυτά;
«Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος μπορώ να πω που κατάφερα να παίξω σ’ αυτό το επίπεδο.. Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα καθώς την εποχή εκείνη, ήταν πιο δύσκολα τα πράγματα γιατί η πόλη μας δεν είχες τις υποδομές για να διευκολύνει ένα νέο παιδί να παίξει ποδόσφαιρο, ωστόσο, ήταν ένα όνειρο που προέκυψε μέσα από την επιμονή μου, την υπομονή μου και την διάθεση μου για να προπονούμε και να παίξω ποδόσφαιρο.. Και αυτό ήρθε πολύ ομαλά και φυσιολογικά και μου προέκυψε και σαν επάγγελμα!»   
Από όσες ομάδες έχεις περάσει, έχει κερδίσει κάποια ξεχωριστή θέση στην  καρδιά σου;
«Ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, σίγουρα έχει ο Πανηλειακός!... Η ομάδα που με ανέδειξε, που αγωνίστηκα τα περισσότερα χρόνια.. η ομάδα της πόλης μου… Ο Πανηλειακός  μου άφησε μια «κληρονομιά» που δεν εξαγοράζεται με τίποτα άλλο.. Στον Πανηλειακό οφείλω αυτό που είμαι σήμερα! Την προσωπικότητά μου, το επάγγελμά μου, ό,τι έχω δημιουργήσει στη ζωή μου κι αυτό το σέβομαι και χαίρομαι που είμαι πάλι εδώ, πάλι στην οικογένεια του Πανηλειακού, να προσφέρω κι εγώ στην ομάδα τις γνώσεις μου μέσα από αυτά τα χρόνια που πέρασα στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο…»
Η αλήθεια είναι ότι είσαι άτομο το οποίο έχει προσφέρει όσο λίγοι στον Πανηλειακό… Σε παλαιότερη συνέντευξή σου στην «ΠΑΤΡΙΣ ΣΠΟΡ», είχες δηλώσει ότι αποτελεί όνειρο για εσένα να επιστρέψεις στον Πανηλειακό.. Θέλω να μας πεις πως νιώθεις σήμερα, δύο χρόνια μετά από αυτή τη δήλωσή σου…
«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι τελικά στην ομάδα πλέον σαν προπονητής –και στις ακαδημίες και στη μεγάλη ομάδα… Δεν κρύβω ότι το όνειρό μου ήταν να τελειώσω την καριέρα μου με την φανέλα του Πανηλειακού… Όπως και να ‘χει, πάλι βρίσκομαι στην οικογένεια του Πανηλειακού και θα προσφέρω από άλλο ρόλο, από άλλο πόστο αυτή τη φορά…  Με αυτόν τον ρόλο που έχω τώρα σαν προπονητής, θέλω να βοηθήσω τα παιδάκια που έχουμε στην ακαδημία, να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους…»
Δύσκολες στιγμές υπήρχαν;
«Πάντα υπάρχουν δύσκολες στιγμές στην καριέρα κάθε ποδοσφαιριστή… Οι πιο άσχημες στιγμές, είναι οι τραυματισμοί, που δυστυχώς είχα κι εγώ στην καριέρα μου…
Πρέπει να είσαι έτοιμος, να διαχειριστής κάθε κακή στιγμή, και να προχωρήσεις αήττητος»
 Ποια είναι η γεύση που πήρες από τη συμμετοχή σου σε επαγγελματικές ομάδες;
«Η εμπειρία, είναι πραγματικά μοναδική!... Ωστόσο, αυτό για εμένα ήταν το επάγγελμά μου.. Το ότι το επάγγελμά μου, ήταν αυτό που αγαπώ πολύ, νομίζω ότι ήταν το ιδανικό για έναν άνθρωπο!.. Αυτός ο επαγγελματισμός, με βοήθησε πάρα πολύ στη ζωή μου.. έχω διαμορφώσει τον χαρακτήρα μου, έχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές, μεγάλες εμπειρίες, και έχω γνωρίσει πολύ κόσμο.. Πιστεύω ότι ένας νέος άνθρωπος που τα ζει όλα αυτά, ωριμάζει αμέσως!»
 Πως σου φαίνεται η προπονητική;… Ήταν κάτι που το ήθελες;
«Η προπονητική μου αρέσει γιατί όπως είπα και πριν, βλέπω τα παιδιά να προσπαθούν για να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα… και δεν σας κρύβω πως όλο αυτό  με χαροποιεί ιδιαίτερα που τους βοηθάω σε αυτό!»
 Πως είναι να είσαι ποδοσφαιριστής και πως προπονητής;
«Ο ποδοσφαιριστής έχει να κάνει κυρίως μόνο για το άτομό του… όλα είναι τακτοποιημένα και έτοιμα από τους προπονητές… Τώρα ο προπονητής, έχει να διαχειριστεί πάρα πολλά πράγματα.. Βέβαια και τα δύο έχουν τις δικές τους δυσκολίες… Ωστόσο πιστεύω ότι είναι η φυσική εξέλιξη.. μετά τον ποδοσφαιριστή, να γίνεις προπονητής.»
Αν γυρνούσες τον χρόνο πίσω, υπάρχει κάτι που θα άλλαζες;
«Δε νομίζω να άλλαζα κάτι.. απλά θα διαχειριζόμουν λίγο καλύτερα κάποιες καταστάσεις όσον αφορά την καριέρα μου που ίσως διαχειρίστηκα κάποιες φορές λάθος..»
 Όνειρα-στόχοι;…
« Ήδη όπως είπαμε, είμαι στην ομάδα του Πανηλειακού και στόχος μου είναι, η ομάδα μας να πετύχει κι αυτή τους στόχους που έχει θέσει…
Επειδή όμως η ζωή δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο, εδώ και δύο μήνες έχω κάνει και ένα επαγγελματικό βήμα επενδύοντας σε ένα μαγαζί το οποίο μέχρι πρότινος διατηρούσε μόνος τους ο καλός μου φίλος και συνεργάτης, Σάκης Θεοδωρακόπουλος..»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου