Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Α. Νικολακόπουλος: «Να ανταποδώσω με την παρουσία μου την εμπιστοσύνη που μου έδειξε η διοίκηση του Πανηλειακού!»

Απόλυτα ικανοποιημένος από την μετακίνησή του και την μέχρι στιγμής παρουσία του στον Πανηλειακό δήλωσε στο liganews.gr o Αλέξης Νικολακόπουλος.


Δηλώσεις στο liganews.gr παραχώρησε ο μεσοεπιθετικός του Πανηλειακού, Αλέξης Νικολακόπουλος, δηλώνοντας απόλυτα ικανοποιημένος από την μετακίνησή του και την μέχρι στιγμής παρουσία του στην ομάδα του Πύργου. Ο 20χρονος ταλαντούχος ποδοσφαιριστής ξεκίνησε τη φετινή σεζόν στον Αιγινιακό, από όπου αποχώρησε όμως πριν την έναρξη του πρωταθλήματος της Β' Εθνικής λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε η ομάδα του Αιγινίου, συνεχίζοντας έτσι την καριέρα του στον Ατρόμητο Πειραιά, με τον οποίο κατέγραψε 8 συμμετοχές στον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικής έχοντας πολύ καλή παρουσία. Κατά την μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, ο Πυργιώτης μεσοεπιθετικός αποφάσισε να αποχωρήσει από την ομάδα του Πειραιά και να συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα της πόλης του, δηλώνοντας δικαιωμένος για την απόφαση αυτή. Με την ερυθρόλευκη φανέλα, ο Νικολακόπουλος έχει καταγράψει ήδη 8 συμμετοχές και 1 γκολ στα γήπεδα του 6ου ομίλου της Γ' Εθνικής.

Πιο αναλυτικά οι δηλώσεις του ερυθρόλευκου ποδοσφαιριστή στο liganews.gr:

Για την μετακίνησή του στους Πυργιώτες τόνισε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε η διοίκηση και θέλω με την παρουσία μου να τους την ανταποδώσω. Ήδη έχω εγκλιματιστεί στην ομάδα και θέλω να βοηθήσω τον Πανηλειακό να πετύχει τους στόχους του».  


Για την εμπειρία του από τον Αστέρα Τρίπολης τόνισε: 

«Σίγουρα έμαθα πολλά και με βοήθησε ο σύλλογος να εξελιχθώ ως παίκτης. Τα δύο τελευταία μου χρονιά στον Αστέρα έκανα καθημερινές προπονήσεις με την πρώτη ομάδα και έχω αγωνιστεί και σε αρκετά φιλικά της πρώτης ομάδας, πριν και αφού γίνω επαγγελματίας».

Όσον αφορά τους στόχους του Πανηλειακού και τις προσωπικές του φιλοδοξίες, υπογράμμισε:

«Θέλω να δώσω το 100% για να βοηθήσω την ομάδα μου. Μέσα από τον Πανηλειακό θέλω να εξελιχθώ κι εγώ και να προχωρήσω ως ποδοσφαιριστής. Πρόκειται για ιστορικό σύλλογο, που η θέση του είναι πολύ ψηλότερα».

Τέλος, για τον κόσμο της ομάδας της Ηλείας, δήλωσε: 

«Τους θέλουμε πάντα κοντά μας. Είναι η δύναμή μας και μαζί μπορούμε να οδηγήσουμε την ομάδα εκεί που αξίζει».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου